Partnerství za hranicemi opulence 

Harrods je předním světovým obchodním domem s luxusním zbožím, který zákazníkům přináší nezapomenutelné zážitky. Odlišuje se osobitostí a autenticitou, dbá na kulturu, zázemí, vkus a zkušenosti. Harrods byl založen v roce 1834 a má za sebou bohatou historii expanze a růstu, díky níž je nejznámějším obchodním domem v Londýně. 

Celosvětově proslulá značka si potrpí na extravagantní výzdobu: sochy, fontány a haly zdobené četnými motivy. Harrods je známý jako jeden z nejexkluzivnějších obchodních domů na světě. V roce 1898 v něm byl nainstalován první eskalátor na světě, což z něj činí raného zastánce inovací a technologií. 

obchodní dům HarrodsObchodní dům Harrods v Londýně. 

Proč se spojil Alexandre.J s Harrods? 

Značka Alexandre.J si umí vybírat, pokud jde o spolupráci a partnerství. Být niche značkou, může být značně náročné na ochranu a rozvoj značky s důrazem na mimořádnou kreativitu a kvalitu. Touží však po něčem víc. 

V rámci partnerství zvažuje především společné hodnoty:
- Obchodní dům Harrods se dokonale shoduje s podstatou umění Alexandre.J, protože věří “v umění možného, zpochybňuje konvenční pohled na to, co je možné a mění běžné zásobování zbožím na formu umění. 
- Alexandre.J se noří do kultur, aby vdechl předmětům život a vyprávěl jejich příběhy, zatímco Harrods si stojí za tím, že to, co je odlišuje od ostatních, jsou především jejich lidé. 
- Harrods věří, že je posouvat se dál a překonávat očekávání přináší velkou odměnu. Stejně tak i Alexandre.J překračuje hranice a neustále přináší kreativitu a autenticitu. 
- Alexandre.J je zběhlý v historii a užívá si radost ze sdílení porozumění prostřednictvím svých výtvorů, zatímco Harrods neustále buduje své znalosti a cení si vzájemných vztahů, aby byl důvěryhodným odborníkem a průvodcem. 
- Harrods i Alexandre.J jsou hrdí na své dědictví. 

Ostatně, kdo by nechtěl spolupracovat s chrámem luxusu v britské metropoli?! Všichni víme, že Harrods je domovem několika opravdu velkolepých světových značek. Vyzývá luxusní domy k maximálnímu využití svého talentu tak, aby vystoupily z řady. Když stojíte vedle velikánů, běžné know-how vám prostě nestačí. To přimělo Alexandre.J s nadšením hledat nové způsoby, jak být jedinečný a lepší než kdykoli předtím. 

Harrods je prostě úchvatný, ale uprostřed vší té nádhery vaše oči zaujme především Harrods Food Hall. Pohled na strop ukazuje nádherné secesní obkladačky, které v roce 1902 vytvořil William Neatby. Inspirace: Alexandre.J = Francie, Harrods = Anglie... obě země mají na tomto opulentním hnutí (neboli secesi) stejný podíl, takže pojďme najít společnou řeč, ne? 

Proč se stala inspirací niche vůní zrovna secese? 

Období “La Belle Époque” probíhalo od 70. let 19. století do začátku první světové války a v Paříži dosáhlo svého vrcholu mezi roky 1890-1900.  Bylo to období velkého optimismu a kulturních inovací. Euforická doba pro umění a nové architektonické hnutí, které se rozšířilo po celé Evropě – Art Nouveau, jak se nazývá secese, doslova znamená "nové umění". Poprvé ho představilo kolem roku 1880 britské hnutí Arts and Crafts. Svého vrcholu dosáhla secese na Mezinárodní výstavě v Paříži v roce 1900 s nápadně zdobenými stanicemi metra Hectora Guimarda. 

niche parfémy Alexandre.JKolekce niche parfémů Alexandre.J Art Nouveau je inspirována secesí a vyrobena z těch nejluxusnějších ingrediencí z Grasse, srdce parfémářského světa.

Tato velkolepá éra trvala opravdu krátce... ale nebylo by skvělé vrátit se do tak okázalého historického období znovu a znovu... a znovu? Tvůrce vůní, designer Alexandre.J, miluje historii a cestování. Proto hledá inspiraci pro své výtvory v historii. V předešlých kolekcích se odráží jeho vášeň pro orientální umění.  

Ve spolupráci s obchodním domem Harrods hrdě představuje kolekci niche parfémů Art Nouveau, ve stylu tohoto domu. Je to exkluzivní, na míru vytvořený kvintet vůní, který osloví náročné milovníky parfémů. Alexandre.J přetváří pohled na parfémy tím, že je proměňuje v dokonalý objekt touhy. Každá z pěti vůní má svou vlastní identitu, která odráží spojení designéra s vášní pro umění a obchodního domu, který nemá ve světě obdoby. 

Alexandre.J je celosvětová značka, která nabízí jedinečné, luxusní vůně. S radostí spolupracuje s obchodním domem, kde kreativita a houževnatost umožňují i nemožné. 

Uvádíme niche vůně Art Nouveau na našich trzích 

Jako exkluzivní distributor parfémů Alexandre.J uvádíme novou kolekci Art Nouveau na českém a slovenském trhu. Na tiskovém uvedení jsme představili těchto pět skvostných parfémů pro opravdové milovníky, kteří se chtějí odlišit. Každá z pěti vůní je zcela jiná a hodí se pro jinou osobnost, ale v každé jsou použity ještě luxusnější ingredience než v předcházejících kolekcích značky. Ingredience pochází z města Grasse, které je srdcem parfémářského světa. Parfémované vody se vyrábí ve Francii. Obsahují 20 – 25 % parfémované složky a stanou se tak součástí vaší aury na celý dlouhý den. 

uvedení vůní Alexandre.JKolekci niche parfémů Alexandre.J Art Nouveau jsme uvedli v dubnu 2023. K dostání jsou v obchodním domě Desirred v Praze, v sítích Douglas a Marionnaud.sk.