Být nejlepší přirozenou verzí sebe sama

Věstonická Venuše, Kleopatra, Botticelliho zrozená Venuše, císařovna Sissi, Marilyn Monroe, Twiggy… každé období v historii lidstva si našlo svůj ideál krásy. Spadaly pod něj nejen tvary ženské postavy a navážené kilogramy, ale i péče o vlasy, účesy a líčení.  

Vypadat dobře – ať už to v daném historickém okamžiku znamenalo cokoliv, nejen ženy se vždy snažily zapadnout do stanovených měřítek krásy a přiblížit se jejímu ideálu. I dnes se nacházíme uprostřed vývoje ve vnímání lidské krásy a čelíme výzvě osvobodit se od zažitých stereotypů

Oproštění se od beauty škatulek? Návrat k přirozenosti? Různorodost osobností jako jedinečný trend? Tak jednoduché to rozhodně není a cesta bude díky silnému důrazu na bezchybnost ještě dlouhá. 

„Elegance je ta jediná krása, která nikdy neslábne.“  Audrey Hepburn 

Globálními postoji ke kráse se zabývala mezinárodní Ipsos studie Global Advisor a z jejích výsledků jde vidět, že ženu dělá půvabnou mnoho aspektů.

Překvapivě v jejím vnímání mezi ženami ani muži nevévodí fyzické rysy, ale spíše ty osobnostní, a to zejména laskavost (71 %), šťastná povaha (71 %) a důstojnost (70 %). Dále také humor, inteligence, moudrost či síla. Co se týče „fyzična“, vyzdvihujeme nejvíce vzhled obličeje (46 %), stav pokožky (42 %), celkový smysl pro styl (41 %) a sexappeal (41 %). Další faktory jako profesionální úspěch (36 %) nebo finanční úspěch (32 %) nás pak zajímají nejméně.  

Krása pravého já 

Krása by rozhodně neměla být prvoplánová a řízená určitými kvótami. Samotné beauty značky by měly prostřednictvím svých produktů a marketingových kampaní učit ženy a dívky sebedůvěře, vést je k lásce ke svému tělu a oslavovat trend rozmanitosti.  

Ať žijí různorodé tvary, velikosti, barvy pleti i věkové kategorie. Nechť se univerzální ideál promění v budování spokojeného a radostného já. Pojďme si každá psát svůj jedinečný příběh, převzít kontrolu nad vlastními pocity a vytvořit si osobní atributy půvabu.  

Ovoce inkluzivní krásy 

Banán. Ano, kosmetika Kadalys vnímá tohle celosvětově známé ovoce jako symbol krásy mnoha kultur. Od Asie po tichomořské ostrovy, od Afriky po Ameriku – díváte-li se na staletou „životní“ cestu banánů plnou cestování a křížení národností, můžete v podstatě sledovat historii a vývoj celého lidstva. 

"Banán dokonale ztělesňuje naši vizi kosmopolitní krásy, lhostejnou k původu, postavenou daleko od zažitých stereotypů,“ komentuje Kadalys svůj postoj.

Svou banánovou produktovou řadou tak oslavují veškerou krásu v její jedinečnosti, bez ohledu na původ a barvu pleti. Rozdíly naopak vítají a povzbuzují všechny ženy, aby se milovaly a přijímaly takové, jaké jsou. 

Kosmetika Kadalys se proto flexibilně přizpůsobuje všem typům a odstínům pleti, nehledí ani na geografii a různé klimatické pásy. Na rozdíl od ideálu krásu je univerzální a oceňuje různorodost

bio kosmetika KadalysDalší článek v blogu