Jimmy Choo uvádí další iteraci své původní pánské vůně s novinkou Jimmy Choo Man Extreme. Vůně Jimmy Choo Man, která byla představena v roce 2014, je aromatickým a dřevitý pilířem nabídky vůní Jimmy Choo. Tato ikonická vůně se postupem času rozrostla o varianty jako Jimmy Choo Man Intense a Jimmy Choo Man Aqua, které zachycují sebevědomý přístup muže Jimmy Choo.

Jimmy Choo Man Extreme je intenzivní vůně ztělesňující dobrodružství. Je to odvážná, energická a vzrušující fougère, která posouvá vše na vyšší úroveň. Je určena mužům se silnou vůlí, vůdcům svého osudu, kteří touží po nových zážitcích a vzrušení z přírody. V srdci této vůně hoří intenzita červeného tymiánu a černého pepře, jež tvoří její svrchní tóny. Ty jsou obohaceny aromatickým akordem svěžího a křupavého muškátu v kombinaci se šalvějí.

Kampaň

Kampaň přináší Marlon Teixeira, který od roku 2016 stojí za všemi kampaněmi Jimmy Choo Man. Jeho mnohostranná osobnost a neochvějná vášeň pro život ztělesňují ducha Jimmy Choo Man Extreme. V kampani se vydává na dobrodružnou cestu plnou vzrušení. Na motorce se vydává po pobřeží, kde se střetává síla oceánu a pevniny. Jeho cesta končí tichým spojením s modelkou Ilonou Cabrerou při západu slunce, oba obklopeni dobrodružstvím a svobodou.

„Při tvorbě této vůně jsem přemýšlela o různých odstínech červené a o tom, jak je olfaktivně vyjádřit. Jedna ingredience mě napadla okamžitě – červený tymián a jeho žhavá svěžest, která dodává vůni neuvěřitelnou intenzitu.“
- Anne Flipo, hlavní parfumérka Jimmy Choo

Základ vůně, který přetrvá nejdéle, tvoří živé jantarové dřevo, fazole tonka a výrazný vetiver vytváří jemně přitažlivou mužnost s dlouhou výdrží.

Hlava: červený tymián, černý pepř
Srdce: šalvěj muškátová, geranium
Základ: fazole tonka, vetiver

„Cílem bylo také modernizovat klasickou strukturu fougère pomocí smyslného tepla díky tonka fazoli a  vzácným dřevům, které vytvářejí skutečný podpis,“
- Tanguy Guesnet, parfumér značky Jimmy Choo

Ikonický flakon 

Jimmy Choo Man Extreme je umístěn do flakonu, který odráží charakter vůně. Modernizace ikonické původní lahvičky ve tvaru čtverce se stříbrným uzávěrem přichází ve formě živého šarlatového laku. Nápis „Jimmy Choo Man Extreme“ je vyobrazen ve stříbrném provedení, zatímco uzávěr s červeným potiskem připomíná kůži ukrytou v džusu vůně.


Podklady v tiskové kvalitě ZDE.

Heslo v pravidelném e-mailu nebo na vyžádání na: radka.tausova@sensualite.cz