Karl Lagerfeld Rouge

Navazuje na Karl Lagerfeld Pour Femme

„Móda pro nos“, tak kdysi popsal návrhář Karl Lagerfeld první vůni Karl Lagerfeld Pour Femme Eau de Parfum, která byla původně uvedena na trh na jaře 2014. Zářivou květinovou vůni vyvinuli parfuméři Christine Nagel a Serge Majoullier. Představili ji v elegantním flakonu ze skla a kovu. Oslavovala jedinečný přístup Karla Lagerfelda k módě a jeho širší vášeň pro kreativitu včetně interiérového designu, fotografie, architektury a dalších.

Lahvička s čistými, přísnými liniemi a grafickým kontrastem černé a bílé barvy vzdává hold charakteristickým symbolům domu. Tyto ikonické symboly, umělecky vyrobené z výjimečných surovin, odrážejí tvůrčí vizi Karla Lagerfelda a jeho dychtivý smysl pro detail.

Nyní, téměř po 10 letech, se tento ikonický kousek z portfolia vůní Karl Lagerfeld vrací s novou edicí: Karl Lagerfeld Rouge. Název této nové vůně přímo evokuje jeden z návrhářových oblíbených odstínů.

 

Nečekaná a jedinečná harmonie vůně

Složení je „jedinečné, moderní a podmanivé“ jak popsal parfumér Romain Almairac (Robertet), který vůni vyvinul. Inspiroval se rozmanitým vesmírem kreativity Karla Lagerfelda, kde se střetávají různé dimenze a vytvářejí fascinující paradoxy. Tato dualita ovlivnila i novou parfémovanou vodu, která se zaměřuje na kontrast mezi klasickými inspiracemi a současným avantgardním duchem.

Vůně se otevírá oslnivou kyticí jasmínu, pomerančového květu a pačuli, která se poté rozvine do trojice tónů broskve, hrušky a černého rybízu. V základu se snoubí akordy kašmírového dřeva. ambroxanu s krémovou vanilkou a karamelem, které vytvářejí hřejivý a jemný závěr. Výsledkem je nečekaná, ale vyvážená čichová harmonie.

Hlava: černý rybíz, hruška, broskev
Srdce: jasmín, pomerančový květ, pačule
Základ: ambroxan, vanilka, kašmírové dřevo, karamel

Ikonický flakon

Flakon má stejné výrazné, nadčasové linie jako původní flakon Karl Lagerfeld Pour Femme Eau de Parfum: dokonale geometrický skleněný monolit s průhledným uzávěrem nad kovovým kroužkem s hroty. Jedinou změnou, i když zásadní, je hypnotická červená barva, která obepíná celý flakon. Vynahrazuje ji výrazné logo Karl Lagerfeld a slovo “rouge” v moderním graffiti-like písmu.

Romain Almairac

 

O Karlu Lagerfeldovi

Dům Karl Lagerfeld sdílí ikonickou vizi a estetiku designu svého zakladatele Karla Lagerfelda, která se snoubí se současným, perspektivním duchem. Značka oslavuje jeho kolosální odkaz a vdechuje jeho vášeň, intuici a nevyčerpatelnou kreativitu do jádra své DNA.

Portfolio značky zahrnuje dámskou, pánskou a dětskou konfekci inspirovanou pařížskou klasikou, kabelky, drobné kožené zboží, obuv, Karl Lagerfeld Jeans, parfémy a brýle. Mezi další kategorie patří kolekce nábytku Karl Lagerfeld Maison a mezinárodní projekty v oblasti pohostinství. Kreativní vizi domu vede ředitel designu Hun Kim; další členy rodiny Karl jsou mimo jiné ambasadory značky produktový konzultant Sebastien Jondeau a ambasadorka udržitelnosti Amber Valletta.

Prozkoumejte více na KARL.COM.

Karl Lagerfeld se spojuje se zákazníky ve více než 200 obchodech po celém světe – včetně prémiových velkoobchodních a franšízových partnerů – s klíčovými místy v Paříži, Londýně, Mnichově, Dubaji a Šanghaji. Značka je digitálně přítomná v Evropě, na Středním východě, v Asii a na své vlajkové lodi Karl.com.

V roce 2019 se Karl Lagerfeld připojil k iniciativě Fashion Pact, která usiluje o transformaci módního průmyslu prostřednictvím cílů ve třech oblastech: klima, biodiverzit a ochrana oceánů.

Karl Lagerfeld


Podklady v tiskové kvalitě ZDE.

Heslo v pravidelném e-mailu nebo na vyžádání na: radka.tausova@sensualite.cz