Světový luxusní dům Jimmy Choo představil nejnovější přírůstek do svého repertoáru vůní, Rose Passion. Tato nádherně sytá vůně evokuje půvab, sebedůvěru a smysl pro odvážnou hravost, které jsou značce vlastní.

Inspirací se stala průzračnost modré oblohy odrážející se ve Středozemním moři, které se třpytí pod smyslným žárem Francouzské riviéry, zatímco opojný rytmus udává náladu. Pohled z okraje nádherného bazénu v hotelu Le Palais Bulles - ohromujícím architektonickém díle - směřuje do magického nekonečna moře. A teď si představte, že jste tam, cítíte se šťastně a sexy, hledáte rozkoš a zároveň jste silní, neohrožení a tolik žádoucí... Přesně jako múza celé kampaně, italskomarocká kráska, Malika el Maslouhi.

Čas se NEBÁT. Čas být VÁŠNIVÁ!

 

Jimmy Choo Rose Passion

 

Vůně

Vůně, kterou vytvořila uznávaná parfémářka Nathalie Lorson, se otevírá svěžestí kokosové vody a bohatým exotickým květem plumérie. Střední tóny kombinují opojnost orchideje se svůdným květem jasmínu. Vůně nabývá na intenzitě díky tónům santalového dřeva, které sjednocují nesčetné prvky Rose Passion, včetně exotické vanilky, jejíž hloubka a síla dodává vůni dlouhotrvající stopu. 

Hlavu tvoří kokosová voda a květy plumérie

Tělo je tvořeno orchidejí a jasmínem

V základu najdeme vanilku a santalové dřevo

Nathalie Lorson

"Identitu značky Jimmy Choo vždy ztělesňoval odvážný, nezávislý a okouzlující styl. Pro Jimmy Choo Rose Passion jsem chtěla uctít jiný aspekt ženy Jimmy Choo: její optimismus!„

Nathalie Lorson, Master Perfumer at Firmenich

 

Flakon

Design napodobuje skutečný drahokam. Flakon je broušený a inspirovaný benátským muránským sklem. Barva hraje několika odstíny zářivé fuchsie. Směrem ke středu propouští vice světla a stává se tak ještě zářivější. Korunou parfému je pak černý uzávěr se zlatými detaily, který mu dodává osobnost a oslnivou krásu.

Krabička je fuchsiové barvy s odvážným texturovaným designem, napodobující kůži Pythona, a zakončena štítkem se značkou Jimmy Choo - znakem kvality a řemeslného zpracování - a vypovídá o luxusu uvnitř. 

 

O značce

Jimmy Choo je globální luxusní značka založená v roce 1996, která se vyznačuje smyslem pro půvab a hravě odvážným duchem. Jimmy Choo, proslulý svým sebevědomým stylem a výjimečným řemeslným zpracováním, je synonymem pro umění oblékání celebrit a červený koberec. Inovativní duch domu se setkává s osvědčenými postupy v podobě výjimečných kolekcí zahrnujících obuv, kabelky, vůně, řadu doplňků a rostoucí nabídku pro muže. Generální ředitelka Hannah Colmanová a kreativní ředitelka Sandra Choiová společně vybudovaly celosvětovou firmu, kterou definuje půvab, optimismus a radost. 

 


Podklady k vůni a parfémářce v tiskové kvalitě ZDE.
Heslo v pravidelném e-mailu nebo na vyžádání nal: radka.tausova@sensualite.cz