Když Cartier zaplavil svět

Mladá generace 70. a 80. let 20. století věřila ve štěstí a bezbřehou svobodu. Tato éra úžasné energie patřila luxusním večírkům, celebritám a nevázané zábavě. Jejími ikonami se stali proslulé Studio 54, James Bond, Jackie Kennedyová, Tina Turner, Andy Warhol, David Bowie, Alain Delon, Johny Hallyday…

Kniha k oslavě ikony Les Must de CartierPro ilustraci této neopakovatelné éry vydal Cartier knihu v červené kůži s zlatým a panteřím dekorem.

Zapalovač zažehnul revoluci luxusu

Jsme v roce 1968… ke slovu se dostala generace plná ideálů. A právě teď přichází vizionář Robert Hocq s ikonickým oválným zapalovačem vyzbrojeným důmyslným a originálním mechanismem. Vyvolal revoluci ve světě luxusního zboží.

Reklama na zapalovač CartierReklama popisuje inovativní technologii otevírání díky hodinářskému mechanismu, systém plnění a další nové funkce.

Po jeho úspěchu nabídl Robert Hocq, ředitel Cartier Paris, klientům celou řadu stylových doplňků. V roce 1973 inicioval otevření nových butiků pod značkou Les Must de Cartier. To přiblížilo královského klenotníka blíže běžným zákazníkům.

Cartier doplňkyOpravdový nadšenec se neobešel bez hracího setu. 1977.

Cartier, důvěrný přítel filmových hvězd,

se rozzářil ve všech hlavních městech světa. Velkou hvězdou jeho večírků byl i Elton John, který na nich nejednou vystupoval.

Elton John v brýlích CartierSir Elton John v brýlích Cartier na otevírací party v Port El Kantaoui v Tunisu. 1983.

"Když tvůj život zešedne a cítíš se unavený z obyčejných věcí, které ho zaneřádí, rozjeď se na Bond Street. Tam dají tvému dni jiskru královské majestáty a šejkové. Tam je co dělat. Utrať balík či dva u Cartiera!!!"
Elton John

 

Tina Turner s náramkem LoveRocková babičkaTina Turner s oblíbeným náramkem z kolekce Love.

David Bowie byl jedním z prvních, kteří si zamilovali brýle Must, a objevil se v nich na filmovém festivalu v Cannes. V roce 1985 byly tyto brýle vyrobeny i s rámečky z 18 karátového zlata posetými diamanty.

David Bowie v brýlích CartierDavid Bowie v brýlích Must de Cartier na festivalu v Cannes v roce 1983. Vlevo pozvánka na večírek k uvedení těchto brýlí.

Parfém výstřední jako šperk

Stejně zářivý vizuál si značka vybrala dnes pro uvedení nové dámské vůně Must de Cartier Gold.

vizuál Must GoldVizuál dámské novinky odkazuje na jiskřivou éru plnou života a štěstí.

Smysl pro inovaci se nevyhnul ani parfémům. Originální vůně z roku 1981 byla první dámskou orientální vůní se zeleným podpisem a stala se inspirací i pro parfémy dalších značek. Smetánka z celého světa se sešla na večírku přímo ve Versailles.

Inovovanou verzi z roku 2015 má na svědomí parfémářka domu Mathilde Laurentová. Staví vůně z ingrediencí stejně znamenitých jako drahé kameny. Ráda objevuje nové a neprobádané nóty a činí tak své vůně opravdu výjimečnými.

Mathilde LaurentMathilde Laurentová je vášnivá a fascinující žena se smyslem pro svobodu a inovace. Je ztělesněním ducha značky.

Must de Cartier Gold vyjadřuje vášeň pro extravaganci a úspěch, chuť svobody a touhu být jiný. Je velmi současná a zářivá. Mathilde inovovala původní ingredience a dodala jim tak na modernosti.