logo Orlane Paris

pečeť OrlaneFrancouzská „haute-cosmetique“ Orlane je průkopníkem v péči proti stárnutí již od roku 1947. Kombinuje přírodní principy s nejnovějšími vědeckými objevy. Její zakladatel, lékárník Jean D´Albret, uvedl na trh vůbec první krém na světě obsahující aktivní látky proti stárnutí.

Hi-tech kosmetika proti stárnutí

Pozadí domu Orlane je farmaceutické a botanické. Je první prestižní péčí proti stárnutí s vědeckým přístupem. Nabízí nejúčinnější programy a intenzivně rozmazlující salonní rituály pro ty nejnáročnější ženy. Název Orlane je inspirován vévodkyní de Guermantes jménem Oriane, hrdinkou románu Marcela Prousta.  Stal se symbolem elegance, ladnosti a krásy.

Maison Orlane na Champs-ElyséesDům Orlane v srdci Paříže na Champs Elysées reprezentuje francouzskou tradici „vysoké kosmetiky“.

Kombinuje přírodní a biotechnologické principy. Mísí pokrokové receptury s prokázanou účinností.

Jean d´Albert miloval rostliny a přírodu. Dal důvěru své široké rodině, jejíž každý člen pracuje s využitím veškerých svých schopností a nadšení. Všichni mají krásu v genech a sdílí se svými týmy své hodnoty a odevzdání, vklady a respekt k vývoji produktů výjimečné kvality založených na nejkvalitnějších přírodních ingrediencích. Značka patří pod italskou kosmetickou skupinu Kelémata, která je 100% vlastněna rodinou.

herbář Orlane v TuríněHerbář v sídle rodinné firmy u italského Turína. Rostliny pochází částečně z italského města Florence a částečně jsou lokální. Věda a technologie zde získává to nejlepší z nejkvalitnějších přírodních ingrediencí.

Výzkumné laboratoře poblíž města Orleans se při vývoji svých legendárních produktů vždy inspirovaly a inspirují novými medicínskými objevy. Spolupracují také s výzkumným centrem v Japonsku a Itálii, což jim zajišťuje maximální kontrolu nad každým stádiem vývoje produktu. Každá ingredience je vybírána s maximální péčí, mistrovsky zpracována a dávkována pro dosažení požadovaných účinků. Bezpečnost každého produktu je zaručena.

Zkumavky z výzkumné laboratoře OrlaneZkumavky z výzkumné laboratoře Orlane

Inspirace nejnovějšími objevy v kosmetice.

Již od počátku bylo ambicí firmy využít rychle se vyvíjející poválečnou lékařskou vědu ve světě kosmetiky. Její vědci úzce spolupracovali s doktory s použitím tehdejších nových dermatologických přístrojů. Základem pro ně bylo porozumět potřebám pleti a tyto informace poté formou reklamy předat svým zákazníkům.

Reklama na krém B21Reklama na Krém B21 z roku 1968 říká: "190 Franků... ale mládí je k nezaplacení! Krém, který vymaže čas."

Zlomovým rokem v historii značky byl rok 1968, kdy Orlane uvedl na trh první krém pro zralou pleť s názvem Creme B21. Tehdy stál 190 Franků a stal se tak nejdražším krémem na světě. Tento revoluční krém s patentovaným složením byl prvním s obsahem aminokyselin. Byl založen na obnově spodních vrstev epidermis, působil proti vráskám a únavě pleti a stal se na několik desetiletí ikonou značky. Dnes na základě posledních vědeckých výzkumů Orlane B21 obnovuje.

legendární Krém B21Legendární a první krém s aminokyselinami proti stárnutí. Krém B21 byl uveden v roce 1968 a stal se nejdražším krémem na světě.

B21 - staňte se 21 letou.

Exkluzivní Bio-energetický komplex Orlane převychová vaši pleť.

Neustále se zdokonalující Bio-energetický komplex B21 z roku 1985 dnes obsahují všechny řady proti stárnutí. Jedná se o komplex rostlinného původu, který dodává buňkám vše, co potřebují pro správné fungování jako buňky mladé pleti. Přináší pleti energii, kterou potřebuje k zajištění svých přirozených funkcí. Značka tento přístup nazývá „převýchovou pleti“. Znamená využití samonápravného potenciálu buněk pleti.

Orlane vizuálKoncept značky je založen na úžasném potenciálu pleti napravit sebe sama. Složení produktů zvyšuje či obnovuje přirozené mechanismy pleti, které se věkem oslabují.

Tajemství mateří kašičky

Mateří kašička je přírodní aktivní látka, známá již od dob antiky. Je symbolem nekonečného mládí. Orlane ji uvedl poprvé v roce 1953 ve své řadě Gelée Royale. Kašička je dodnes v očích vědy tajemstvím, jelikož obsahuje 3 % dosud neznámých látek, které nelze reprodukovat v laboratoři. Je výhradní potravou královny matky, která tak žije
padesátkrát déle než ostatní včely. Výzkumným laboratořím Orlane se úspěšně podařilo vyvinout technologii, jak dodat mateří kašičku do pleti tak, aby všechny vlastnosti proti stárnutí zůstaly zachovány. Obsahuje množství aminokyselin, vitamínů, minerálních látek a stopových prvků. Revitalizuje, stimuluje buněčnou energii a dodává pleti rovnováhu.
Dobová reklama na Gelée Royal s mateří kašičkouReklama na kosmetickou řadu Gelée Royal se „zázračnou mocí“ z roku 1960.

V produktech programu Creme Royal z roku 2011 jsou benefity mateří kašičky obohaceny o účinky 24 karátového zlata ve formě roztoku koloidního zlata, který posiluje jeho vlastnosti a dokonale jej penetruje do pleti. Má antioxidační, protizánětlivé a ochranné vlastnosti, stimuluje buněčný metabolismus a regeneraci.

Mládí je zpět.

Nové sérum B21 Extraordinaire řeší veškeré špatné fungování pleti a posunuje ručičky hodinek zpět na nulu. Resetuje mládí pleti. Působí na samotný zdroj stárnutí v buňkách, a tím na její celkový vzhled. Exkluzivní komplex Youth Reset® nejprve obnovuje základní mechanismy pleti a oslabuje ukazatele stárnutí. Buňky s obnovenou energií jsou poté schopné přijmout blahodárné benefity 21 aminokyselin z kmenových buněk kosatce pro rekonstrukci a zvýšení hustoty a jasu pleti.

B21 Extraordinaire vizuálPoslední novinkou je výjimečné sérum B21 Extraordinaire, které resetuje buňky pleti a obnovuje jejich energii.

Laboratoře kombinují své vědecké znalosti s jedinečným know-how získaným díky svým institutům krásy. Vlajkovou lodí je Institut Orlane v srdci Paříže o velikosti 600m2, se 17 kabinkami a integrovaným kadeřnickým salonem. Pokud se nechystáte zrovna do Paříže, můžete najít svůj institut i v jiné světové metropoli včetně Prahy.

Orlane nabízí několik programů proti stárnutí, odličovací produkty, přípravky pro péči o různé typy pleti i pro tu nejcitlivější. Nezapomíná ani na tělo a pečuje o vaše zeštíhlení, zpevnění a hydrataci pokožky. Vyvíjí také řadu dekorativní kosmetiky s pěstícími účinky. A v neposlední řadě i oblíbené parfémy.

Katalog Orlane 2015

Historie:

  • 1947 – založení společnosti
  • 1953 – uvedení slavné řady Gelée Royale s obsahem mateří kašičky
  • 1968 – uvedení patentovaného Krému B21 proti stárnutí
  • 1985 – vývoj Bio-energetického komplexu B21
  • 2009 – dohoda o výhradním zastoupení Orlane pro ČR a SR
  • 2010 – uvedení prvního nočního regeneračního programu založeného na chronobiologii Antirides Extreme Nuit
  • 2011 – uvedení obnoveného programu Creme Royale
  • 2013 – uvedení nové řady pro všechny typy pleti včetně nejcitlivější Oligo Vitamin
  • 2014 – uvedení výjimečného séra B21 Extraordinaire

Korporátní video značky Orlane

Klára Jestřábová

O tuto značku se stará:

Email: klara.jestrabova@sensualite.cz

Její srdcovou záležitostí je kosmetika Orlane. Ráda však zkouší produkty i jiných značek, aby dokázala porovnat, čím která značka vyniká. Miluje dobré jídlo, nakupování a kvalitní hudbu.

Nevíte si rady s výběrem správného parfému?

Pomůžeme vám vybrat

Spustit průvodce

Newsletter

Nechte si posílat nejnovější slevy, akce a parfémy na váš e-mail jednou za 14 dní.

Nová technologie pro zdravé a krásné nehty! Již brzy.

Světová novinka Orly. První barevná péče, se kterou budou vaše nehty volně dýchat!

7 největších mýtů o pleti

Již žádné pochybnosti o péči o vaši pleť!

Z amerického muzea kosmetiky, tentokrát dekorativní 2. díl

The National Museum of American History přináší i zajímavé digitalizované informace o dekorativní kosmetice

Vydejte se s námi do amerického muzea kosmetiky 1. díl

The National Museum of American History digitalizovalo svou sbírku historické kosmetiky, prostředků osobní hygieny a léků

Nevíte si rady? volejte 727 875 291

Jistota bezpečného nákupu

Využíváme nejvyšší standard zabezpečení 3-D Secure.
Více o bezpečnosti plateb kartou

Zákazníci nám věří. Dostali jsme certifikát
Ověřeno zákazníky od Heuréky