• 0
  • 0
    Přihlaste se a najdete tady své oblíbené kousky i příště!
  • SK
Nakupte ještě za 1 200 Kč a máte dopravu zdarma!
OK
Sleva 51%
GUESS Grooming Effect voda po holení pro muže

GUESS Grooming Effect voda po holení pro muže 100 ml

Voda po holení je skvělý doplněk k toaletní vodě Guess Grooming Effect. Aloe vera uklidní pokožku a vůně navodí pocit svěžesti.

Guess085715327215GUE32721HKAF000101Voda po holení je skvělý doplněk k toaletní vodě Guess Grooming Effect. Aloe vera uklidní pokožku a vůně navodí pocit svěžesti.
100 ml |Skladem nad 3 ks
Původní cena 1 060 Kč
520 Kč
Kód: GUE32721
EAN: 085715327215
Objednám teď a zásilku obdržím
Osobně v Brně29.04.2024 12:13
Zásilkovna30.04.2024
PPL30.04.2024
DPD30.04.2024
Česká pošta - Balík Do ruky30.04.2024
Česká pošta - Balík Na poštu30.04.2024

Voda po holení je skvělý doplněk k toaletní vodě Guess Grooming Effect. Aloe vera uklidní pokožku a vůně navodí pocit svěžesti.

Vůně po holení obsahuje aloe vera, které zklidní a hydratuje pokožku po holení a dodá svěží vůni, která skvěle doplní celkový dojem.

Použití: naneste na pleť po holení.

Kapradinová a orientální vůně pro muže se svěžím ananasem, citrusy a lístky fialek s nádechem koření probudí vaše smysly. Lehké pižmo a dřevité tóny se mísí s hřejivou vanilkou v základu. Vůni vytvořil parfumér Clement Gavarry ze společnosti Firmenich.

Kolekce Grooming Effect představuje vůni pro sportovně založené muže, kteří vyznávají aktivní životní styl. Toaletní voda je doplněna o produkty péče o pleť, vousy a tělo.

Složení vůně:
Hlava: grep, ananas, mandarinka, anýz
Srdce: šalvěj, rozmarýn, lístky fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, dřevo guaiac, santalové dřevo

Design flakonů je laděn do tmavě šedé barvy s černým trojúhelníkem Guess a výrazným kontrastním červeným nápisem, dodávající logu sportovní charakter.

Značka Guess je známá jako americká oděvní společnost. Kromě oblečení, které se vyznačuje vysokou kvalitou, je tato značka proslulá i svými módními doplňky, šperky a v neposlední řadě i parfémy. Byla založena v roce 1981 a působí ve více než 100 zemích světa. Po celu dobu si tato značka udržuje špičkovou image. Je symbolem mladistvého, sexy a dobrodružného životního stylu. Je inspirována francouzskou elegancí a nekonvenčním kalifornským stylem života.

Recenze produktu

Hodnocení:

Vlastnosti produktu

Objem100 ml
Typ produktuVoda po holení
UrčeníMuži
Druh vůněCitrusová | Fougére (kapradinová) | Dřevitá
Značka / VýrobceGuess

Další produkty

Guess